Gazdaság Szabadidő

Megújult arculattal várja az újranyitást Hévíz

A fiatalabb, családos vendégkörre is számító településként modernebb, fiatalosabb logóval és arculattal várja az újranyitást Hévíz – tájékoztatta a város turisztikai szervezete szerdán az MTI-t.

A Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft. közleménye szerint a turizmust sújtó nehéz időszakot a város a kommunikáció megújítására használta fel, amihez a sokéves szakmai tapasztalat mellett egy kreatív ügynökséget is segítségül hívott. Az évtizedek óta jelképként használt tavirózsát a szirmokat alkotó kékeszöld vízcseppekből rajzolták újra, amivel a tó és az azt körülvevő természeti környezet összefonódását jelképezik, utalva arra, hogy Hévíz a tavon túl is számtalan programlehetőséget kínál egész évben.
    
Az új turisztikai stratégiában nagyobb hangsúlyt kap a természet adta lehetőségeket kihasználó fitt életszemlélet, a „négyévszakosság”, az élménygarancia, valamint a szabadidős és sportolási lehetőségek kiemelése. A város megújult kommunikációjában az eddig megszokott egészségturisztikai üzenetek mellett kiemelt jelentőséget kapott a „lelassulás” és a személyre szabott programkínálat is.
    
Pálffy Tamás, a turisztikai szervezet ügyvezető igazgatója úgy fogalmazott: szeretnék, ha Hévíz és környéke a fiatalabb generációk, az aktív középkorúak számára is a belföldi turizmus egyik legvonzóbb úti céljaként lenne ismert, de nem feledkeznek meg az idősebb generációk igényeiről sem.

2021. április 14.

(MTI)

Kövessen minket Facebookon!

Facebook Pagelike Widget

Időjárás

GÖDÖLLŐ IDŐJÁRÁS
2021. április
h K s c p s v
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Valutaváltó